Dzięki zdalnej pomocy otrzymają Państwo niemalże natychmiastowe rozwiązanie wielu problemów bez oczekiwania na przyjazd serwisanta!
Aby skorzystać ze Zdalnej Pomocy wystarczy pobrać i uruchomić program:
- AnyDesk: bezpośrednio od producenta (kliknij tu)
- albo DWservice (w sytuacjach gdy AnyDesk nie zadziała): bezpośrednio od producenta (kliknij tu)
z którego ostanie wygenerowany unikalny numer, który należy podać serwisantowi.
Więcej o zdalnej pomocy
System zdalnej pomocy pozwala na rozwiązanie większości, ale nie wszystkich problemów, zdalnie przez serwisanta.
Zdalne połączenie może być dokonywane na 2 sposoby:
- Program do zdalnej pomocy jest zainstalowany na stałe u klienta
- Program do zdalnej pomocy działa w trybie Szybkie Wsparcie (Quick Support), w którym to trybie po zakończeniu współpracy jest wyłączany, a możliwość zdalnego łączenia jest dezaktywowana.
Bezpieczeństwo
Zazwyczaj korzystamy z wersji 2, gdyż zapewnia ona większe bezpieczeństwo. W czasie pomiędzy połączeniami, program nie udostępnia pulpitu ani dysku klienta. Przy stałej współpracy, możliwe jest instalowanie programu na stałe lub wręcz aktywowanie nienadzorowanej pomocy, w przypadku zarządzania serwerami itp
Podczas połączenia, sygnał jest szyfrowany, jednak przesyłany jest przez serwery dostawcy usługi. Dlatego pozostaje mu zaufać. Chcąc zagwarantować największe bezpieczeństwo połączenia, zazwyczaj korzystamy z programu AnyDesk, który cieszy się uznaniem wielu klientów, a firma go produkująca ma swoją siedzibę w Niemczech i gwarantuje europejską jakość usług.
Czasami, gdy serwery AnyDesk są niedostępne (rzadko, ale tak się zdarza), możemy skorzystać z programu DWService, jednak raczej unikamy tej opcji, gdyż marka DWService na chwilę obecną nie posiada tak szerokiej klienteli. Nie oznacza to niższej jakości, ani nawet nie zaprzecza wyższej jakości.
Jak przebiega połączenie?
- Klient uruchamia program
- W przypadku AnyDeska Klient podaje serwisantowi numer a następnie zatwierdza połączenie
- W przypadku DWService Klient podaje numer i jednorazowe hasło wygenerowane przez program
- Serwisant łączy się zdalnie mając dostęp do dysku oraz ekranu klienta i pomaga, a klient widzi co się dzieje na jego komputerze.
- Po rozłączeniu i wyłączeniu programu, ponowne zdalne połączenie nie jest możliwe.
Dla kogo świadczymy usługi zdalnej pomocy?
Zdalną pomoc świadczymy zarówno w ramach pomocy abonamentowej, jak i doraźnej.